1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios pirkimo taisyklės yra skirtos informacijos apie MB Snakky group, įmonės kodas 307029491 („Pardavėjas“) pateikimui ir prekių („Prekės“) pardavimų sąlygų („Taisyklės“) paaiškinimui pirkėjui. Maisto subjekto tvarkymo pažymėjimo numeris – 380000759.
1.2. Šios Taisyklės taip pat yra skirtos vadovautis sudarant sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Prekių pardavimo („Sutartis“). Prieš pirkdami Prekes mūsų internetinėje parduotuvėje perskaitykite šias Taisykles ir įsitikinkite, kad jas supratote. Prieš atlikdami užsakymą jūs, kaip Pirkėjas, turite pažymėti, jog su šiomis Taisyklėmis sutinkate. Atlikdami užsakymą taip pat sutinkate su interneto svetainėje patalpinta Privatumo politika.
1.3. Pagal informaciją, pateiktą 6 punkte, Pardavėjas pasilieka teisę keisti šias Taisykles, todėl prieš užsakydami Prekes, peržvelkite šias Taisykles, jog suprastumėte, kokiomis sąlygomis atliksite užsakymą.
1.4. Šios Taisyklės kaip ir bet kokios kitos Sutartys tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra sudaromos lietuvių kalba.
2. Informacija apie Pardavėją
2.1. Šios Taisyklės apibrėžia Prekių įsigijimą el. parduotuvėje https://snakky.lt Pardavėjas yra MB Snakky group, įmonės kodas 307029491 El. paštas: info@snakky.lt.
2. Pardavėjo teisės ir pareigos
2.1. Pardavėjas įsipareigoja dėti visas pastangas, sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis:
2.1.1. Pardavėjas dės visas pastangas, kad užsakymas įvyktų laiku ir visa apimtimi įvykdytas. Jei Pardavėjas išimtiniais atvejais esant pagrįstoms priežastims (aplinkybėms), kurių Pardavėjas negalėjo iš anksto numatyti ir kontroliuoti, negali pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, jis įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui analogišką ar kiek įmanoma panašesnę prekę. Pardavėjas nereikalaus mokėti papildomai, jeigu pakaitinė prekė yra brangesnė.
2.1.2. Pardavėjas dėl svarbių priežasčių (atsižvelgiant į įstatymų ir (ar) teisės normų pasikeitimus, pasikeitus rinkos sąlygoms ar esant kitiems objektyviems pagrindams ir t.t.) turi teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, Taisyklėse nurodydamas paskutinės jų redakcijos datą. Taisyklių pakeitimai taikomi naujiems užsakymams ir neturi įtakos pirkėjo pateiktiems, bet neįvykdytiems užsakymams.
2.1.3. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises ir pareigas.
3. Pirkėjo teisės ir pareigos
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes www.snakky.lt elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
3.2. Pirkėjas gavęs siuntą turi patikrinti ar siunta nėra išoriškai pažeista (suplyšusi, suglamžyta ar kitaip pažeista) bei patikrinti ar atvyko visos Pirkėjo užsakytos prekės. Tinkamos kokybės, ne greitai gendančių prekių ar kokybiškų prekių, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. Jei Pirkėjas nėra patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį režimą, Pirkėjas privalo kreiptis ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo el. paštu: info@snakky.lt.
3.3. Pirkėjas privalo sumokėti už pasirinktas prekes, jų pristatymo mokestį ir (ar) kitus papildomus mokesčius (jei tokie nurodyti sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes.
3.4. Atsiskaityti už prekes galima naudojantis apmokėjimu per Lietuvoje veikiančius bankus arba mokėjimo kortele suvedant jos duomenis atsiskaitymo metu.
3.5. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises ir pareigas.
4. Asmens duomenų tvarkymas
4.1. Laikoma, kad Pirkėjas susipažįsta ir išreiškia savo sutikimą laikytis Privatumo politikos ir su jo duomenų tvarkymu užsakymo vykdymo tikslais naršydamas www.snakky.lt internetinėje svetainėje. Pirkėjas sutinka, jog asmens duomenys (vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris, pristatymo adresas) būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje tikslais. Pirkėjas turi teisę susipažinti su Pardavėjo tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys yra tvarkomi nesilaikant įstatymų nuostatų bei nesutikti, kad būtų tvarkomi jų asmens duomenys. Norėdamas tai padaryti klientas turi susisiekti el. paštu info@snakky.lt.
4.2. Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą el. parduotuvės skiltyje Privatumo politika.
5. Informacijos siuntimas
5.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo pateiktu el. pašto adresu.
5.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo nurodytais kontaktais (el. paštu info@snakky.kt arba telefonu +37069831572).
6. Prenumerata
6.1 Pagrindiniai principai. Mėnesinė prenumerata yra užsakoma el. svetainėje https://snakky.lt/prenumerata, pasirenkant norimą prenumeratos trukmės laikotaroį – 1, 3, 6 arba 12 mėnesių. Užsisakius prenumeratą, jūs įsipareigojate ją gauti nurodytą laikotarpį ir sutinkate, kad už pasirinktą prenumeratą mėnesinis mokestis bus automatiškai nuskaitomas nuo jūsų banko kortelės. Kiekvieną mėnesį atsiųsime jums siuntą, kurią sudarys įvairūs užkandžiai iš vis naujos šalies (saldūs, sūrus ir kt.) („Prekės“). Vis naują prenumeratos mėnesį Prekių kiekis ir sudėtis gali skirtis, klientas negali rinktis Snakky prenumeratos dėžės sudėties ir to mėnėsio šalies, iš kur atkeliaus užkandžiai. Prenumeratos dėžė bus išsiųsta tokiu adresu, kuris buvo nurodytas užsakymo metu. Klientas apmoka siuntimo išlaidas, nebent Snakky el. svetainėje prie jūsų užsakymo nurodyta kitaip.
6.2 Atsiskaitymas ir mokėjimai. Prenumeratos kaina turi būti pilnai sumokėta prieš Snakky užkandžių dėžės pristatymą (mėnesinis mokestis sėkmingai nuskaitytas nuo jūsų banko kortelės). Užsisakius prenumeratą mokate tik už pirmąjį mėnesį, o mokėjimas kitais mėnesiais bus nuskaitomas nuo jūsų banko kortelės tą pačią mėnesio dieną, kurią atlikote pirmąjį mokėjimą. Galite būti apmokestinti vietiniu pardavimo mokesčiu arba PVM (jei tai taikoma) ir jūs sutinkate juos mokėti. Įsigyjant prenumeratą sutinkate mokėti Snakky tiesiogiai arba per trečiosios šalies mokėjimo apdorojimo paslaugų teikėją. Šiuo metu priimame šias kredito korteles: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Revolut, Šaulių Bankas, Medicinos Banktas, bei kitų tarptautinių įmonių.
Vietoj tiesioginio jūsų kredito kortelės informacijos apdorojimo, naudojame trečiosios šalies mokėjimo paslaugą. Pateikdami savo kreditinės kortelės informaciją, suteikiate Snakky teisę saugoti ir tvarkyti jūsų informaciją su trečiosios šalies mokėjimo paslauga, kurią ji gali retkarčiais keisti. Sutinkate, kad Snakky nebus atsakingas už jokius trečiosios šalies nesugebėjimus tinkamai apsaugoti tokią informaciją. Sutinkate, kad galime pakeisti trečiosios šalies mokėjimo paslaugą ir perduoti jūsų informaciją kitiems paslaugų teikėjams, kurie užšifruoja jūsų informaciją naudodami saugaus lizdo sluoksnio technologiją (SSL) arba kitą panašią saugos technologiją.
6.3 Prenumeratos pratęsimas. Kiekvieną mėnesį būsite automatiškai apmokestinti už esamą prenumeratos laikotarpį. Įsigijus Snakky prenumeratą jūs įsipareigojate laikytis pasirinktos prenumeratos trukmės – negalite jos nutraukti prieš pasibaigiant pasirinktam terminui. Norėdami anksčiau nutraukti prenumeratą nei pasirinkto termino pabaiga (3, 6 arba 12 mėn.), turėsite grąžinti jums pritaikytų nuolaidų sumą Snakky prenumeratai, t.y. skirtumą nuo pilnos prenumeratos kainos ir jums taikytos kainos. Norėdami atšaukti prenumeratą, turite iki pirmos mėnesio dienos susisiekti su Snakky nurodytais kontaktiniais duomenimis, kurie yra nurodyti Snakky elektroninėje parduotuvėje. Jūsų prenumerata bus tęsiama tol, kol ją sustabdysite, o jeigu jos nesustabdysite iki prenumeratos termino pabaigos, ji automatiškai prasitęs tam pačiam prenumeratos laikotarpiui, kurį buvote įsigiję anksčiau. Visos Snakky prenumeratos atšaukimo užklausos, gautos po pirmosios kalendorinio mėnesio dienos, bus taikomos kitam prenumeratos mėnesiui. Snakky pasilieka teisę nesutikti atnaujinti bet kokią prenumeratą, taip pat atšaukti prenumeratos siuntimą kliento pasirinktam terminui nepasibaigus. Tokiu atveju, Snakky komanda įsipareigoja informuoti klientus apie nutraukiamą prenumeratą ir atšaukti automatinį mokėjimų nuskaitymą kiekvieną mėnesį.
6.4 Siuntimas ir praradimo rizika. Pirmą kartą užsisakius užkandžių prenumeratos dėžę, ją išsiųsime per 5 d. Pretenzijas dėl gautos siuntos turite pranešti Snakky per 30 dienų nuo pirkimo datos, jei manote, kad trūksta viso ar dalies užsakymo arba jis sugadintas. Esant pakartotinoms pretenzijoms dėl nepristatytų ar netinkamų prekių, Snakky pasilieka teisę atšaukti jūsų narystę.
6.5 Prenumeratos atšaukimas. Mes itin stengiamės, kad jūs būtumėte patenkinti Snakky užkandžių prenumerata, tačiau turite teisę ją atšaukti susisiekę su Snakky komanda. Tai padaryti turite iki pirmos mėnesio, einančio pasibaigus dabartiniam prenumeratos laikotarpiui, dienos. Mes galime nutraukti jūsų prenumeratą be įspėjimo dėl elgesio, kuris, mūsų manymu, pažeidžia šias paslaugų teikimo sąlygas ar mūsų politiką, kenkia mūsų verslo interesams arba dėl kitų priežasčių. Apie prenumeratos nutraukimą būsite informuoti jūsų nurodytais kontaktais.
6.6 Garantijos atsisakymas. Jokiomis aplinkybėmis nesame atsakingi už jokius nuostolius ar žalą, atsiradusią dėl to, kad naudojate Prekes arba pasitikėjote informacija, esančia bet kuriame el. svetainės puslapyje. Jūs sutinkate, kad jūsų vienintelė ir išskirtinę teisė susijusi su Prekėmis yra netinkamos prekės pakeitimas, kurį galėtume atlikti su ateinančio mėnesio užkandžių prenumerata.
7. Baigiamosios nuostatos
7.1. Visi nesutarimai, kilę ar susiję su pirkimo-pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, ginčai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
7.2. Pirkėjas – vartotojas prašymą ir (ar) skundą pirmiausia raštu privalo pateikti Pardavėjui ir nurodyti savo reikalavimus. Nesutikdamas su Pardavėjo atsakymu, Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, adresu https://ec.europa.eu/odr/.