Pristatymas ir grąžinimas

Prekių pristatymas

  • www.snakky.lt užkandžių prenumeratą galite užsisakyti bet kuriuo paros metu.
  • Pirmo prenumeratos mėnesio dėžutę išsiųsime per 5 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. Sekančiais mėnesiais užkandžių dėžutę išsiųsime iki kiekvieno mėnesio 15 dienos.
  • Užkandžių prenumeratos dėžei suteikiame nemokamą pristatymą.
  • Jei nėra galimybės prekių pristatyti viena siunta, tai pardavėjas turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.
  • Kuršių Nerijoje taikomas papildomas €8,00 pristatymo mokestis.

Prekių grąžinimas

Visais grąžinimo atvejais Pirkėjas privalo kreiptis nurodytais el. paštu – info@snakky.lt. Vykdyti grąžinimą Pirkėjas gali tik gavęs patvirtinimą iš el. parduotuvės atsakingo darbuotojo.

Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu info@snakky.lt, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus (pvz.: sutarčių dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas).

Numatyta teise atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba užkandžių dėžė išpakuota nebuvo, taip pat ji nebuvo naudojama, nebuvo nuplėštos gamyklinės etiketės.

Grąžinamos kokybiškos prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje kartu su prekės dokumentais. Jeigu pirkėjas grąžina nekokybišką prekę – originali pakuotė nebūtina. Prieš grąžinant prekes pirkėjas privalo susisiekti su pardavėju nurodytu telefonu +37069831572 arba el. paštu info@snakky.lt.

Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas, pagal, be kita ko, Civilinio kodekso 6.3641 straipsnyje nustatytas sąlygas turi teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, proporcingai sumažinta prekės kaina, arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį

Tuo atveju jeigu pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai už netinkamos kokybės prekes, jis privalo el. paštu pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo. Prašyme Pirkėjas privalo nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo numerį, prekės pavadinimą bei kiekį ir grąžinimo priežastį. Pardavėjas, gavęs sugrąžintą prekę arba pirkėjo pateiktus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta, ne vėliau kaip per keturiolika dienų grąžina pirkėjui už prekę sumokėtą kainą tokiu pat mokėjimo būdu, kokį naudojo pirkėjas mokėdamas pardavėjui, nebent pirkėjas sutiko dėl kitokio būdo.